Opdrachtgevers

Alles over vorderingen en oplossingen

Invordering
  • Inloggen klantenportaal

    Inloggen klantenportaal

    Via de webapplicatie van ons invorderingssysteem kunt u als opdrachtgevers de voortgang van uw dossiers real time online volgen. In dit portaal ziet u het overzicht van de correspondentie met de schuldenaar en geeft u betalingsmutaties door. Ook kunt hier op dossierniveau aanvullende informatie door sturen. Voor het inloggen dient u als klant bij ons ingeschreven te staan. Heeft u al een account? Log dan direct in.

    Inloggen F

    Heeft u nog geen account, maar bent u wel ingeschreven bij Flanderijn Invordering als opdrachtgever? Registreer dan hier. Bent u niet nog niet ingeschreven als opdrachtgever? Neem dan contact op met ons zodat wij een account voor u kunnen aanmaken.

  • Vraag over factuur

    Vraag over factuur

    Uw factuur hebben wij met veel zorg en aandacht samengesteld. Mochten er toch zaken zijn die toelichting benodigd hebben dan horen wij het graag. Neem dan contact met ons op of vul onderstaand contactformulier in.

    Contactformulier 'Opdrachtgevers'

    Indien u geen opdrachtgever bent, gebruik dan dit formulier.

    * Verplichte velden

Diensten en oplossingen
  • Onze diensten

    Onze diensten

    Flanderijn Invordering is één van de grotere organisaties die zich bezig houdt met de invordering van belastingen voor lokale overheden.  Wij hebben een concept ontwikkeld voor een snelle invordering van openstaande aanslagen. In dit concept staat maatwerk centraal met als belangrijk doel: een snelle en geruisloze invordering met respect voor de belangen van alle partijen. Regionale aansturing en betrokkenheid zijn van groot belang. Ons concept biedt u verschillende mogelijkheden voor het moment dat u wenst in te stappen, bijvoorbeeld vanaf de aanslag, de aanmaning of het dwangbevel. Maar ook detachering, advies en opleidingen horen tot het dienstenpakket.

    Inmiddels hebben ca. 80 Nederlandse gemeenten, waterschappen en samenwerkingsverbanden voor de bewezen succesvolle aanpak van Flanderijn Invordering gekozen. 

    Bekijk onze diensten

  • Maatwerkoplossingen

    Maatwerkoplossingen

    Bij Flanderijn Invordering begrijpen we dat invordering maatwerk is. Daarom bieden wij een op maat gesneden strategie en uitvoering. U kunt daarbij rekenen op alle kennis en ervaring die onze medewerkers in huis hebben. Wij denken namelijk in oplossingen. Niet alleen in uw richting maar ook in die van schuldenaren. Samen lossen we het op!

    Wij bieden o.a. de volgende maatwerkoplossingen aan: 

    • Naheffingen parkeerbelasting, in binnen- en buitenland; 
    • Binnentreden van woningen volgens artikel 444 Rv;
    • Advisering invorderingsproces;
    • Detachering;
    • Opstellen of actualiseren leidraad invordering
    • Maatwerk software oplossingen.

    Meer over maatwerkoplossingen

    Wilt u meer informatie over hoe wij u kunnen helpen met het innen van openstaande aanslagen? Neem dan contact met ons op of vul onderstaand contactformulier in.

    Contactformulier 'Opdrachtgevers'

    Indien u geen opdrachtgever bent, gebruik dan dit formulier.

    * Verplichte velden

Inloggen klantenportaal

Via de webapplicatie van ons invorderingssysteem kunt u als opdrachtgevers de voortgang van uw dossiers real time online volgen. In dit portaal ziet u het overzicht van de correspondentie met de schuldenaar en geeft u betalingsmutaties door. Ook kunt hier op dossierniveau aanvullende informatie door sturen. Voor het inloggen dient u als klant bij ons ingeschreven te staan. Heeft u al een account? Log dan direct in.

Inloggen F

Heeft u nog geen account, maar bent u wel ingeschreven bij Flanderijn Invordering als opdrachtgever? Registreer dan hier. Bent u niet nog niet ingeschreven als opdrachtgever? Neem dan contact op met ons zodat wij een account voor u kunnen aanmaken.

Vraag over factuur

Uw factuur hebben wij met veel zorg en aandacht samengesteld. Mochten er toch zaken zijn die toelichting benodigd hebben dan horen wij het graag. Neem dan contact met ons op of vul onderstaand contactformulier in.

Contactformulier 'Opdrachtgevers'

Indien u geen opdrachtgever bent, gebruik dan dit formulier.

* Verplichte velden

Onze diensten

Flanderijn Invordering is één van de grotere organisaties die zich bezig houdt met de invordering van belastingen voor lokale overheden.  Wij hebben een concept ontwikkeld voor een snelle invordering van openstaande aanslagen. In dit concept staat maatwerk centraal met als belangrijk doel: een snelle en geruisloze invordering met respect voor de belangen van alle partijen. Regionale aansturing en betrokkenheid zijn van groot belang. Ons concept biedt u verschillende mogelijkheden voor het moment dat u wenst in te stappen, bijvoorbeeld vanaf de aanslag, de aanmaning of het dwangbevel. Maar ook detachering, advies en opleidingen horen tot het dienstenpakket.

Inmiddels hebben ca. 80 Nederlandse gemeenten, waterschappen en samenwerkingsverbanden voor de bewezen succesvolle aanpak van Flanderijn Invordering gekozen. 

Bekijk onze diensten

Maatwerkoplossingen

Bij Flanderijn Invordering begrijpen we dat invordering maatwerk is. Daarom bieden wij een op maat gesneden strategie en uitvoering. U kunt daarbij rekenen op alle kennis en ervaring die onze medewerkers in huis hebben. Wij denken namelijk in oplossingen. Niet alleen in uw richting maar ook in die van schuldenaren. Samen lossen we het op!

Wij bieden o.a. de volgende maatwerkoplossingen aan: 

  • Naheffingen parkeerbelasting, in binnen- en buitenland; 
  • Binnentreden van woningen volgens artikel 444 Rv;
  • Advisering invorderingsproces;
  • Detachering;
  • Opstellen of actualiseren leidraad invordering
  • Maatwerk software oplossingen.

Meer over maatwerkoplossingen

Wilt u meer informatie over hoe wij u kunnen helpen met het innen van openstaande aanslagen? Neem dan contact met ons op of vul onderstaand contactformulier in.

Contactformulier 'Opdrachtgevers'

Indien u geen opdrachtgever bent, gebruik dan dit formulier.

* Verplichte velden

Persoonsgerichte benadering

Doordat steeds meer lokale overheden hun invorderings­werkzaamheden uitbesteden is de manier van invorderen veranderd. Vandaag de dag worden belasting­plichtigen op een puur administratieve en geautomatiseerde manier benaderd. Flanderijn Invordering brengt de persoons­gerichte benadering weer terug! Bij ons staat de belasting­plichtige centraal en onze

werkwijze is gericht op het verkrijgen van persoonlijk contact. Invordering is en blijft tenslotte mensen­werk, vóór mensen maar ook dóór mensen. Automatisering is belangrijk maar dan als hulp­middel om een optimaal resultaat te bereiken. Dat optimale resultaat is betaling van de vordering tegen zo min mogelijk kosten voor de belasting­schuldige en opdracht­gever. 

Onze aanpak

Doordat Flanderijn Invordering de persoons­gerichte aanpak hanteert, bepaalt niet het systeem, maar de belasting­deurwaarder welk invorderings­actie wordt genomen. Inmiddels zijn wij actief voor ruim 80 opdracht­gevers en steeds meer lokale overheden kiezen voor onze persoons­gerichte maatschappelijk verantwoordelijk manier van invorderen. Ondanks onze groei gaat dit niet ten koste van de flexibiliteit en kwaliteit van onze dienst­verlening. Wij bieden korte lijnen met vaste contact­personen, direct persoonlijk contact met de deurwaarder en snelle afhandeling van correspondentie.

Actualiteitendagen & cursussen

Flanderijn Invordering biedt diverse actualiteitendagen en cursussen aan op het gebied van invordering en kwijtschelding. Hiervoor is een samenwerking aangegaan met SMART Opleidingen Lokale Overheden. 

Meer weten? Kijk dan snel naar het actuele aanbod.

Actualiteitendagen & cursussen

Onze diensten

Flanderijn Invordering biedt totaaloplossingen voor het gehele invorderingstraject. Van advies tot invordering, van ondersteuning tot detachering en van opleiding tot bijscholing.

Meer over onze diensten

Onze voordelen

Wij begrijpen dat openstaande aanslagen snel moeten worden voldaan. Schakel ons in voor een snelle en geruisloze invordering met respect voor de belangen van alle partijen. De werkwijze van Flanderijn Invordering biedt voordelen in het hele traject voor gemeenten, water­schappen, provincies en bestuurlijke samen­werkings­verbanden in Nederland. Wij ons onderscheiden ons op doorlooptijden en zeer goede resultaten voor onze opdracht­gevers. Benieuwd naar onze andere voordelen?

Bekijk onze voordelen

Kwaliteit

Flanderijn onderscheidt zich met een eigen kwaliteits­management­systeem, dat verder gaat dan de gangbare normen in onze branche. De Normen voor Kwaliteit van de Koninklijke Beroeps­organisaties van Gerechts­deurwaarders (KBvG) en de aanvullende kwaliteits­normen ISO 9001:2015 en ISAE 3402 zijn onderdeel van dit systeem. Wij kunnen onze kwaliteit zwart-op-wit aantonen met jaarlijkse beoordelingen door externe auditors en regelmatige controles op grond van de internationale ISAE 3402 standaard.

Meer over kwaliteit

Partners

Flanderijn Invordering werkt met verschillende partijen samen om haar dienstverlening kwalitatief hoog te houden.  Zo werken wij nauw samen met ANG die decentrale overheden helpt om  onze bedrijfsvoering efficiënt en effectief vorm te geven. Verder verzorgen wij samen met SMART Opleidingen Lokale Overheden verschillende opleidingen en trainingen.

Bekijk partners

Flanderijn Invordering biedt totaaloplossingen voor het gehele invorderingstraject.

Vraag en antwoord

Flanderijn Invordering heeft ervoor gekozen de bestandenuitwisseling te laten plaatsvinden via Motiv mSafe. Motiv beschikt over de nodige certificaten die een betrouwbare en transparante dienstverlening waarborgen. Door het gebruik van deze dienst wordt het ontstaan van een datalek op het gebied van bestandenuitwisseling geminimaliseerd.

In mSafe worden werkruimtes aangemaakt om bestanden met u uit te wisselen. Om u toegang te geven tot uw werkruimte, hebben wij gegevens van u nodig. Neem contact met ons op om een mSafe-account aan te maken zodat u op een veilige manier gegevens met ons kan uitwisselen. Wij verwerken uw gegevens waarna u een werkhandleiding en inlogcode ontvangt.

Het inloggen gebeurt via “two-factor authentication”. Dat betekent dat u zich aanmeldt met gebruikersnaam en wachtwoord, waarna u een extra beveiligingscode moet invullen. Deze code kunt u ontvangen via uw smartphone.

De kosten van het gebruik van de bestandenuitwisseling neemt Flanderijn Invordering voor haar rekening.  

Neem contact met ons op om een mSafe-account aan te maken zodat u op een veilige manier gegevens met ons kan uitwisselen. Wij verwerken uw gegevens waarna u een werkhandleiding en inlogcode ontvangt.

Uiteraard kunt u ook uw bestanden mailen met gebruik van uw eigen beveiligde mailoplossing naar aanlevereninvordering@flanderijn.nl.

Voor opdrachtgevers van Flanderijn Invordering is er een klantenportaal beschikbaar waarop u kunt inloggen. U kunt hiermee de voortgang van uw dossiers real time online volgen. Ook ziet u in dit portaal  het overzicht van de correspondentie met de schuldenaar en geeft u betalingsmutaties door. 

  • Real time inzicht in het dossier
  • Overzicht van correspondentie met schuldenaar
  • U kunt ontvangsten melden

Neem contact op met Flanderijn Invordering op 088-209 3200 of stuur een e-mail naar invordering@flanderijn.nl.

Zodra wij uw opdracht hebben ontvangen, controleert de commerciële binnendienst de gegevens die u via het formulier hebt ingevuld. Binnen één werkdag nemen wij contact met u op of we uw opdracht in behandeling kunnen nemen. Bij akkoord ontvangt u een bevestiging per e-mail en starten we direct met het traject. Daarna krijgt u uw persoonlijke inloggegevens waarmee u het dossier real time kunt volgen. In dit inlogportaal kunt u verder het dossier inzien en kunt u betalingsmutaties doorgeven. 

Met elf kantoren verspreid in Nederland en België is er altijd een kantoor bij u in de buurt. Flanderijn heeft een netwerk met zelfstandige kantoren, waarvan één in België. Momenteel hebben wij kantoren in: Amsterdam, Antwerpen, Apeldoorn, Appingedam, Bergen op Zoom, Den Haag, Heerenveen, Maastricht, Rotterdam, Utrecht en Venray.  Bekijk onze kantoren. Flanderijn Invordering is gevestigd in Venray.

Ons Contact Centrum is van maandag t/m donderdag bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur zodat u ook buiten kantoortijden contact met ons kan opnemen.  Op vrijdag zijn we bereikbaar van 08:00 tot 17:00 uur. Naast bellen kunt u ons ook bereiken per e-mail. Of bezoek één van onze kantoren. Bekijk de mogelijkheden waarop u contact met ons kunt opnemen.